2009. május 4., hétfő

motor

Elmó már másfél éves kora óta nagyon vágyik egy kismotorra. Én viszont nagyon ellene vagyok a motorozásnak. Már akkor eldöntöttem, hogy nekünk ilyen járgányunk nem lesz, amikor még csak terhes voltam. Van viszont itthon tricikli. Ilyet sem akartam, de ajándékba kaptunk egyet és mégis csak nagyságrendekkel jobb, mint a motor. Szerintem. Elmó nem osztja a véleményem, de hát ez van. :)
A játszótéren a következő szokott történni motor és tricikli ügyben. Mivel minden gyereknek van motorja, Elmó is szeretne motorozni, így elcsaklizza az éppen szabadon álló példányokat, aztán nagy boldogan tovarobog. Triciklije viszont senki másnak nincs, vagy legalábbis nem közlekedik vele, mert a motor mellett az nehézkesnek számít. Szóval a kis motortulajdonosok meg Elmó triciklijére vágynak és azzal közlekednek. Ha tudnak. De tologatni is jó, meg a pedálját forgatni. :) Így mindkét tábor nagyon boldog. A mi kis kétszemélyes családunk azért, mert nincs motor, de mégis lehet motorozni, a többi gyerek meg azért, mert feltűnt egy új járgány a színen. Tehát, ha jobban belegondolok, kifejezetten közcélú az, hogy nem veszek kismotort Elmónak.

2 megjegyzés:

  1. Réki!
    Végigolvastam végre a blogot. Tetszik ahogy Elmót neveled, a tükörre irt figyelmeztetések, meg az egész hozzáállásod. Ahogy hagyod, hogy épp csak a kellő támogatással bontakozzon ki előtted a személyisége. Remélem sokan fogják olvasni a blogot és tanulnak tőled.
    Ági (mamamiról Ágianyu)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik :) És a honlap még ennél is jobb lesz, csak legyek már kész vele... :D

    VálaszTörlés