2009. május 6., szerda

fegyverek


Mi nem nézünk lövöldözős filmeket vagy rajzfilmeket. Elmó nem is nagyon tudja, hogy mit csinálnak a nagyfiúk a játszótéren, amikor egymásra mutogatva, puff-puff hangot hallatva szaladgálnak. Tegnap azonban valaki elhozott magával egy kattogós pisztolyt. Elmó el volt ragadtatva, főleg mivel kölcsön is kapta és ő is kattoghatott, miközben másra mutogatott vele. Egyből ki is jelentette, hogy neki is kell egy ilyen. De én olyan utálatos vagyok, hogy nem csak a motort, de a fegyvereket is ellenzem, így eszembe jutott, hogy van más kattogós játék is és megígértem, hogy egy olyat veszek neki már holnap. Az igéret szép szó, jó sokáig kerestük, de végre megtaláltuk azt a valószínűleg Szegeden egyedüli boltot, ahol lehet békapattintót venni. Ha valaki nem tudná, hogy mi ez, íme:



Most őszintén. Nem sokkal humánusabb?! És ugyanolyan boldogan kattintgatott ezzel is, mint a másikkal :)

4 megjegyzés:

  1. Tulajdonképpen mi az érved a motor ellen?
    Mert a fegyvereket értem, de mi van a motorral?
    Amúgy nagyon édi csattingatós cucca van a fakopáncsnak is, igy valahogy a két újjaddal kell összecsattintani, olyan kis fa hangszerféle.
    De ez a béka is édes, ugyan melyik az a bolt?

    VálaszTörlés
  2. Te a kasztanyettára gondolsz szerintem. Az is nagyon jó, de ez a béka kattintás érzést is ad, mint egy nyomógomb. Vagy mint egy játékpisztoly. :)
    A bolt a nagyáruház alatt van, a hangszerüzlettel szemben. Nosztalgiabolt a neve.
    Motor? Elmó motor nélkül észreveszi a hangyákat a járdán... ;)

    VálaszTörlés
  3. Hihi, látom a kasztanyetta másnak is eszébe jutott nem csak nekem:)
    Ilyen békát tuti be fogunk mi is szerezni. Én se vagyok egyáltalán fegyverpárti és biztos, hogy Bernát játékkészletében nem lesz.

    VálaszTörlés