2008. július 26., szombat

rémálom


Tegnap éjjel Elmó kétségbeesett nyöszörgéssel ébredt és azt hajtogatta csúszda, csúszda. Arra gondoltam, hogy rosszat álmodhatott és ettől ébredt fel, csakhogy ő erről nem tud. Mármint arról, hogy az előbb csak álmodott és most ébren van.

Én nem szoktam Elmót nyugtatgatni, mert azt vettem észre, ha így teszek, éppen hogy az ellenkezőjét érem el annak, amit szeretnék. Ilyenkor nem megnyugszik, hanem elkezd jobban sírni. Talán azért, mert ha nyugtatom, akkor tudja, hogy valami nincs rendben... Na mindegy. Nem is erről akartam írni, hanem arról, hogy mi lett a felriadás után.

Mivel biztos voltam benne, hogy azért nyöszörög, mert most azonnal tovább szeretne csúszdázni, azt mondtam neki, hogy bár az előbb a csúszdánál volt, és most idekerült a kisszobába, ha lefekszik és gyorsan elalszik újra, akkor lehet, hogy folytathatja a csúszdázást. Elmó erre rögtön megnyugodott, hozzám bújt és kb. egy percen belül visszaaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése