2008. július 15., kedd

ébredés

Én kávét szoktam inni, ha felébredek, Elmó inkább anyatejet.

Ma délután a szokásos ébredezős hangokat hallva itthagytam a számítógépet árválkodni és Elmóhoz mentem, hogy szopizhasson egy kicsit. De ő nem ébredt fel, ahogy azt gondoltam, hanem szépen visszaaludt. Láttam rajta ugyan, hogy kb. 5 perc múlva fel fog kelni, de annyira érdekes volt a cikk, amit találtam, hogy mindenképpen azonnal akartam elolvasni, így visszasétáltam ide. Amikor leültem, eszembe jutott, hogy mi lenne, ha próbaképpen énekelnék valami Elmó által ismert és szeretett dalt, így annak ellenére, hogy nem lát, tudni fogja, ha majd felébred, hogy itt vagyok a közelben. Számomra hihetetlen dolog történt. Az ébredés utáni kötelező szopizást elfelejtve Elmó mosolyogva jött át hozzám a hálószobából, letelepedett mellém a kanapéra és érdeklődve figyelte a monitort, majd a legnagyobb természetességgel feltette a mostanában első helyen álló kedvenc kérdését: Mi ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése