2008. július 19., szombat

hajvágás

Már több hónapja próbálom levágni Elmó haját, mert szerintem nyáron kellemesebb lenne röviden (meg nekem úgy jobban is tetszik), de eddig akármikor kérdeztem, hogy levághatom-e, ő mindig nemet mondott. Tegnap megtört a jég! Este ismét megkérdeztem és ő azt mondta, jó. Nagy vidáman siettem az ollóért, de mire visszaértem, meggondolta magát és csak az ollót kérte el. Én erre csalódottan kérdeztem, hogy miért, hiszen az előbb még azt mondta, jó, de ő csak vidáman játszott az ollóval tovább. Úgy egy perc múlva olyasmi mozdulatot tett, mintha a haját vágná, aztán visszaadta az ollót és kapcsolgatni kezdte a villanyt. Erre én?! Miközben kapcsolgatod a villanyt, levághatom a hajad? A válasz: jó. Két percen belül végeztem és mind a ketten jól szórakoztunk közben. Most csudaszép :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése