2008. július 7., hétfő

ragtapasz

Ma rájöttem, hogyan lehet elérni azt, hogy Elmó ne piszkálja le a ragtapaszt a lábáról...
Két napja belelépett egy hegyes alumínium izébe és mára egy kicsit begyulladt a helye. Fertőtlenítés után bekentem a sebet hámosító kenőccsel és leragasztottam. Utóbbit azért, mert elég sokszor fogdossa Elmó a lábát ahhoz, hogy a keze is krémes legyen, aztán meg a szeme... szóval jobbnak láttam ragtapaszt tenni a lábára. Mivel eddig nem nagyon kapott ilyesmit, most nagy izgalommal elkezdte kaparászi, piszkálni a természetesen macikákat ábrázoló újdonságot. Mit tesz ilyenkor egy megértő anyuka? Megtiltja a ragtapaszpiszkálást? Neeeeeeem. Beragasztja a térdét is! :D Nagyon bevált. Könnyeb is elérni, mint a talpat, meg látni is jobban lehet és én sem tiltakozok nagy hevesen. :)
Szóval mindenkinek csak ajánlani tudom a dupla ragasztást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése