2008. augusztus 8., péntek

fülfájás

Elmó ma többször is panaszosan mondta nekem, hogy "Fáj!" és közben a fülére mutogatott. Megnyomtam azt a pontot, ahol a fülgyulladást lehet "diagnosztizálni" és meg kellett állapítanom, hogy sajnos tényleg az fájt neki. Délután meleg olívaolajat cseppentettem a fülébe, aztán készítettem neki egy fülmelegítőt gumírozott hajpántból és gyapjúból. A cseppentést sírás kisérte, a hajpántról pedig hallani sem akart. Ahogy meglátta magát benne a tükörben, rögtön letépte a fejéről és nem is engedte visszatenni. Gondoltam egyet és felvettem én is egy hajpántot. Ha hiszed, ha nem, bevált. Fél óra hosszan hajlandó volt fejpántban flangálni és focizni velem a focipályán!

Este újabb cseppentés és újabb melengetés volt kilátásban, de mivel nem tartom jónak az erőszakos gyógyítást (délután is csak nagy ijedtségembet folyamodtam hozzá), így most inkább hagytam elaludni szegénykét és csak utána cseppentgettem és melegítettem, most már sóval a fájós fülecskéjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése