2009. február 15., vasárnap

varázssíp

Nem is kellett sípot venni. :) Eszembe jutott, hogy van már itthon egy smile-s változat. Felkötöttem Elmó nyakába és elmondtam neki, hogy ha nem talál, akkor fújja meg és én megleszek. (Szeretném, ha továbbra is szabadon sétálgathatna ismerős helyeken úgy, hogy közben folyamatosan biztonságban érzi magát és nem indul el rossz irányba, hogy megkeressen.) Főpróbát is tartottunk: elmentünk a Tescoba. Érdekes volt nézni, hogy jutott el Elmóig az, amit mondtam. Volt, amikor nem látott és egyből nyúlt is a síphoz. De volt olyan is, hogy először nem talált, megkeresett, aztán nagy vidáman sípolt egyet. Azt hiszem, a sorrend finomítása végett még szükségünk lesz egy kis edzésre.

2 megjegyzés:

  1. sziasztok!:) a cc-s levlistarol talaltam ide.ha nem banod olvaslak benneteket tovabbra is,es kilinkelnelek az oldalamra,ha nem gond.:)

    VálaszTörlés
  2. Dehogy gond. Nekem megtiszteltetés! :D
    Mindjárt én is megnézlek titeket...

    VálaszTörlés