2009. február 2., hétfő

egészséges táplálkozás

Hogy is mondjam, mostanában egészséges táplálkozásról szó sem volt mifelénk. Elmó gyakorlatilag csak halrudacskát, gyümölcsjoghurtot, vajastésztát és péksüteményt evett felváltva az utóbbi pár hétben. Ja, és persze szopott is mellette, szóval nem az volt a gond, hogy nem jut elég tápanyaghoz, de engem mostanra már zavart. Jó, jó, a halrudacskákat én sütöttem meg és a tésztát is én főztem, de a többihez magától jutott hozzá. Bár ha jobban belegondolok, ha nem teszek gyümölcsjoghurtot a hűtőbe, nem tudja kivenni és megenni. És még egyet kivenni és azt is megenni... És tényleg, jobban belegondoltam. És nagy nehezen rájöttem, hogy itt valamit én ronottam el. És mától nincs itthon gyümölcsjoghurt. És hiába kért Elmó halrudacskát, nem sütöttem. És nem vajas, hanem tejszínes-gombás tészta volt ma az ebéd :) Jól van na! Nem lehet mindenki tökéletes! És estére, lőn csoda, majdnem megette a zabpelyhes (cukor nélküli) sütimet. De aztán úgy döntött, hogy túl ragacsos. Sebaj, nem adom fel, eljön a holnap reggel és akkor éhes lesz, mint a farkas és reggelire csak azért is gabonapelyhet kap és gyümölcsöt! NO kifli és NO zsemle! ... Na jó, meg szopizhat is egy kicsikét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése