2009. április 14., kedd

varázslatos olivaolaj

Elmónak egy kis piros folt lett a fenekén. Nem nagyon érdekelt, azt gondoltam, majd elmúlik. Én az immunrendszerben hiszek, nem a bogyókban. De nem múlt el. Sőt, elkezdett terjedni, Elmó pedig panaszkodott, hogy fáj. Nála a fáj szó nem csak fájdalmat jelent, hanem néha viszketést vagy égést is, szóval nem tudtam mi lehet pontosan a baj. Próbáltam utánanézni a dolognak az egyik kedvenc könyvbemben, a Gyerekorvos nélkülben, de csak ekcémáról írt, én meg úgy döntöttem, hogy nem az :) Így hát A nagy gyermekkalauzban kutattam tovább. Ott a gomba leírása volt a "legszimpatikusabb", ráadásul másfél éve nekem is volt gombás eredetű mellgyulladásom, szóval gombát diagnosztizáltam. (Gyerekorvosuk ne tépjék ki az összes hajukat :D) A könyv olivaolajat ajánlott illóolajokkal. Az illóolajos változat csipte Elmó fenekét, így enélkül folytattam a "kezelést". Három vagy négy napig kenegettem, plusz pucérkodhatott nyugodtan itthon.
Most gyönyörűséges a bőr a fenekén! Pont, mint a babapopsi. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése