2008. december 17., szerda

hányás

Amikor Elmó pár hónappal ezelőtt, életében először hányt egyet, én nem voltam a közelben. Éppen a konyhában csináltam valamit, amikor ő egyszer csak odajött hozzám, a markát mutatta és azt kérdezte:
-Mi ez?
-Hányás. Hánytál. Gyere, megmosom a kezed és a szád, aztán lecserélem a pólódat.
És ezzel el is volt intézve.
Ma nyertem egy csomó pénzt :) és ennek örömére Elmó választhatott magának valamit a boltban. Ő rostos italt kért. Már odakint, pár korty után azt mondta:
-Ittam belőle, motyorog a hasam.
-Fáj a hasad?
-Nem.
Tovább sétáltunk és csak jóval később láttam meg, hogy a kabátja ujján hányás van.
Igazán örülök, hogy akkor, hónapokkal ezelőtt nem csaptam nagy hűhót a hányás körül, mert így Elmó valamiféle (bár kicsit kellemetlen, de) természetes dologként fogja fel az egészet és nem ijed meg tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése