2009. január 10., szombat

felmosás

Ma Elmó is segített nekem felmosni. Most két és fél éves és ennek megfelelően a nedves padlón bizonyos időközönként fenékre is esik. A mai felmosós munkaruhája (az ő kívánsága szerint) egy fél pár zokni, egy póló és egy pulcsi volt. Na már most, ha ilyen pucér üleppel ráhuppanna a jó kis fertőtlenítőszeres padlóra, biztos azon nyomban szaladnék vele a fürdőszobába, hogy leöblítsem. Mi azonban enyhe ecetes vizet használunk a felmosáshoz, így Elmó mindenféle aggodalmaskodó anyai nyaggatás nélkül tudott a következő fél órában is felmosni és szabályos időközönként a fenekére esni.

Minden kisgyerekes anyukának melegen ajánlom a környezetbarát takarítást. Így sokkal vidámabb az élet :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!Tudnál nekem ajánlani valami természetbarát penészölőt?Az ecetet próbáltam,de sajna nem vált be.Köszi
    Frutti

    VálaszTörlés
  2. Üdv! Attól is függ, hogy hol szeretnéd megszüntetni a penészesedést. Nekem a fa ajtóm volt penészes. Citrom illóoljat kevertem egy kis levendulaolajjal, mindezt forró vízbe tedtem és szivaccsal áttöröltem vele az ajtót. Bevált. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi,kipróbálom.Van is itthon mindkettő.Csempén és falon van a sarkokban.

    VálaszTörlés